zaterdag 14 september 2013

I Enjoy The Little Things In Life #2

* Het huis kuisen en achteraf genieten van de frisse bloemetjesgeur die overal hangt... #kuismaniak
* Mijn vriend die spontaan een mooie bos bloemen voor me meebrengt zonder dat ik daar weliswaar enige hints voor moeten geven heb... #lovelovelove #bestboyfriendever
* Opstaan en de radio aanzetten, waar toevallig net op dat moment een van m'n lievelingsliedjes wordt gedraaid... #lifeismusic #toevalbestaatniet
* Gaan winkelen, een beeldschoon kleedje zien hangen, denken: "Ach, 't gaat mij toch veel te klein zijn", en dan merken dat het wonderwel toch past #happiness
* Een groepje liftende jongeren meepakken, zien hoe blij ze zijn en daardoor met heel veel plezier terugdenken aan mijn eigen heerlijke scoutsjaren #jeugdnostalgie
* En ook dit ja... #typischvrouwen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten