vrijdag 1 november 2013

I Enjoy The Little Things In Life #7

't Is vrijdag en op deze blog betekent dat intussen traditiegetrouw een overzichtje van de kleine dingen die mij deze week blij gemaakt hebben. Ready, set, go!


Maandag: de uitnodiging voor Emils allereerste Sinterklaasfeestje valt in de bus, en mama is daar wellicht meer excited over dan de kleine zelf #nostalgie #ikwasvroegerbangvandesintmaarnunietmeerhoor
Dinsdag: zien dat de werken aan ons huis verdorie goed vooruitgaan, en al beginnen dromen van het leven op "den buiten" met mijn twee mannen over een klein jaartje #ourhouse #greatexpectations

Woensdag: op medisch onderzoek moeten bij de cardioloog (verplicht voor de schuldsaldoverzekering voor de bouw van dat fantastische huis van hierboven) en te horen krijgen dat ik een "sporthart" heb #proudofme
Donderdag: de vent die thuiskomt van business trip en een valies vol mooie cadeautjes mee heeft voor Emil en mezelf #perfectboyfriend

Vrijdag: ik ben net terug van een heerlijke morning run rond Brugge waardoor ik mij de hele dag super ga voelen... #runnershigh
Het vooruitzicht op family quality time deze namiddag, met een taartje en een koffietje en als het niet te veel regent misschien een herfstwandelingske, dat maakt mij momenteel ook gelukkig. Ik kan dus alleen maar zeggen...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten